Sunday 2 May 2010

Guerlain Meteorites Asian Seasons Miniatures Collection

***

Ik heb altijd gedacht dat ik Meteorieten-bestendig was. Maarre... Ik zat in het vliegtuig naar Hong Kong en bladerde duty free folder door toen ik ZE zag: "Guerlain Meteorites Asian Seasons Limited Edition Miniatures Collection". Het is al zo dat ik bij klanken "Limited Edition" als een rat van Hamelen mijn wil verlies en dan ook nog een kans om echt iets aziatisch meenemen van mijn reis (kosmetischgewijs dan), en meteorieten die ik daarvoor nooit heb gehad, en direct alle versies in het klein? Ik heb ze gekocht! ^_______^
En hoewel ik echt geen effect merk met meteorieten of zonder (swatches maken is ook onmogelijk, omdat je alleen de shimmer op de huid ziet en geen kleur), ZE ZIJN ZO SCHATTIG!!! De doosjes zijn echt mooi en ze ruiken heerlijk en die 8 gram kan je eeuwig gebruiken.

Meteorieten zijn echt zo'n product waarvan mensen of gaan gillen en nooit meer iets anders willen, of ontzettend teleurgesteld zijn en het zonde van hun geld vinden (Guerlain is nogal prijzig). Dus ik raad het aan om een eerst miniatures set met alle tinten uit te proberen in plaats van direct een grote versie aan te schaffen, spijt van krijgen en op marktsplaats te verkopen.


Hier zijn ze dan, mijn schatjes ^_^ In een wit/roze doos, elk blikje ook individueel verpakt in een kleinere roze kartonendoosje, van links naar rechts: Pink Fresh, Mythic, Beige Chic.


Elk meteoritendoosje bevat 6 typen "parels", mat en glimmend. Pink Fresh fleurt de grauwe huid op (dus heel geschikt na een avondje stappen, hehe), staat ook mooi bij een donkere huid en kan worden gebruikt als blush, Mythic is voor de sneeuwwitjes onder ons en maskeert de rode ondertoon. Ik gebruik zelf Beige Chic, past perfect bij mijn huidstint en geeft een gezonde "glow". Ik breng ze aan helemaal aan het einde, dus na de foundation en poeder, met MAC kabuki kwast #182.
Het is echt geen concealer of poeder, Meteorieten geven alleen maar een subtiele finishing touch dus niet iedereen zal tevreden zijn met prijs/effect verhouding, maar voor mij is het wel waard.

No comments:

Post a Comment

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket