Sunday 11 July 2010

Confessions of the beauty shopoholic: Antwerpen + bonus

***
En de nieuwe vangst is... (van links naar rechts)


- Tom Ford Private Blend
Eau de parfum 50ml
http://www.tomford.com/#/en/beauty/privateblend/tobaccovanille
Top: Kruidige en aromatische noten
Hart: Tabak, Tonkaboon, Tabakbsbladeren, Tabaksbloem
Basis: Vanille, Cacao, Droge vruchten, Hars
In een woord: mmmm... Echt sexy, deze heeft een uitstraling van: "Ik ben een diva, dus stik er maar lekker in." De normaal gesproken o zo brave vanille verleidt en de tabak voegt een vleugje sophistication toe. Zoet, maar gevaarlijk!

- Rene Furterer Curbicia
Regulerende shampoo voor vette hoodhuid. Ik heb echt een heel snel vetwordend haar, en daarnaast is het ook heel fijn, dus binnen een dag ziet het er al niet uit. Deze shampoo, versterkt met essentiele olieen van kruidnagel, tijm, rozemarijn en sinaasappel, moet de talgproductie van de hoofdhuid binnen de perken houden. Ik wacht vol spanning af op de resultaat, haha!

- Chanel Le Vernis Nouvelle Vague (527).
In Nederland overal uitverkocht, maar in Belgie nog wel te vinden. Voor de swatches van deze nagellak verwijs ik u voorlopig naar de fantastische Temptalia ^_^

En een bonus - kleine shopping in Den Haag


- Kerastase Resistanse Masque Age Recharge
Voor sterker haar. Ik zie nog geen effect, voor 30 euro toch een beetje jammer -_-

- OPI "Lady in Black".
Ik ben helemaal geen fanaat van nagellakken, maar een zwarte wou ik toch aan mijn collectie toevoegen. Chanel Black Velvet was te ver weg (Brussel), dus ik ging voor OPI. Zeker geen spijt van gekregen, hij heeft een mooie finish, maar heeft minstens 2 lagen nodig (bij mij zelfs 3).
Swatches zonder en met flits:


- Karekano manga. Nya! =*_*=

No comments:

Post a Comment

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket