Monday 12 July 2010

The WIN & FAIL of the month: July

***
Dit is een nieuwe rubriek "The WIN & FAIL of the month". Hierin beschrijf ik een product met een absoluut wow-effect en de grootste teleurstelling die ik deze maand heb gekocht. De mening is volledig subjectief en is alleen bij mij van toepassing. Voor juli zijn het deze twee!



FAIL - Helena Rubinstein Lash Queen Mascara Feather Collection #1. Zoals beloofd maakt de wimpers voller en langer zonder te plakken, echt een geweldig effect, een zeer goede mascara, maar ik ben er (en ik heb echt NOOIT allergie voor cosmetica) allergisch voor. Het voelde alsof je ogen uit de schedel gaan vallen, dus ik heb de mijne weggegooid.

WIN - Benefit Moon Beam, an iridescent complexion enhancer. Een supercool product! Geeft direct een stralend effect op de huid. Ik gebruik het los in het allerdaagse leven, zonder primers of foundations, een beetje mascara, oogschaduw en lipgloss, en je ziet er fris en fruitig uit en klaar voor de start! Je kan het ook aanbrengen onder de foundation op de wangen, of mengen met je dagcreme voor een heel gezicht.


No comments:

Post a Comment

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket