Saturday 30 April 2011

The WIN and FAIL of the Month: April

***
Photobucket Photobucket

- WIN - J.F. Lazartigue Hair Loss Treatment Stymulactine 21 Serum - Serum tegen haaruitval met Stymulactine: stimuleert haargroei, maakt het haar dikker en sterker, reguleert talgproductie van de hoofdhuid. Wordt gebruikt als kuur voor te minste 2 maanden. Het is nu nog te vroeg om conclusies te trekken over de vermindering van het haaruitval, maar wat ik absoluut geweldig vind aan dit product is dat het in tegenstelling tot de andere haarserums/behandelingen het haar absoluut niet vet maakt. Mijn haar pluist niet meer en is makkelijker doorkambaar, ik hoop dat het ook nog sneller gaat groeien ^_-

- FAIL - Burt's Bees Replenishing Lip Balm with Pomegranate Oil - een van de lippenbalsem die ik de VS heb gekocht. Het is biologisch, zit boordevol verzorgende ingredienten, maar heeft bijenwas als basis en dat werkt gewoon niet zo goed op mijn lippen - ze worden daardoor (of ik denk tenminste dat het daardoor komt) heel snel droog. Ik heb liever balsems op basis van sheaboter en olijfolie.


6 comments:

  1. Doordat ik op een tumblr plaatjes topic zat weet ik nu eindelijk welk plaatje een goede betekenis heeft en welke nietxD mheheh.

    Maar jammer dat die burts bees niet werkt!

    ReplyDelete
  2. Hahahaha, "FUCK YEAH" betekent übergoed ;))))

    ReplyDelete
  3. PHOE, ik zat echt te twijfelen of ik burt bee's zou halen he toen ik in london was, maar uiteindelijk niet gedaan ='D pfoe ..

    ReplyDelete
  4. Hahaha nou aan het gezicht van t linkerpoppetje zie je al dat t niet veel goed is :P
    Ik vind ze nog steeds echt grappig om te zien
    Jammer dat burts bees niet fijn is, als ik het plaatje zie krijg ik meteen zin in een granaatappel, mijn vader doet die altijd ''pellen'' (wat een werk) en dan al die rode bolletjes in een kommetje en dan eet ik ze met een lepel op :P
    Het haarserum klinkt goed, hoop dat je haar er sneller van gaat groeien!

    ReplyDelete
  5. @Elisa: Hihi =)) Nee, het is niet zo dat het superslecht is, maar mijn lippen hebben daar helaas niet genoeg aan (ik ben een doorwinterde lippenlikker en heb dus extra bescherming nodig =)))

    @Beautista: Jaaaaa!!! Ik vind granaatappel ook superlekker, maar ik knoei er altijd verschikkelijk mee, haha!
    Ik ben zooo jaloers op jullie, mensen met lang dik haar *______*

    ReplyDelete
  6. Ja, het is echt superlekker! haha ik denk als ik het zelf moest doen dat ik ook zou knoeien :P

    En ik jaloers op jouw lippen!

    ReplyDelete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket