Sunday 27 November 2011

Beavis and Butt-head do America part 2

***
Photobucket

Wheeeeeeeeee!!! Ben terug uit Boston ^________^ Ik denk dat ik dit jaar eindelijk mijn droom kan waar maken - een trotse eigenaar worden van een zilveren Miles&More kaart van Lufthansa! Eindelijk aan de bedorven nootjes knabbelen in de business lounge!

Wat kan ik nou vertellen over mijn reisje? Het reisje was leuk ^_______^ Al zal ik waarschijnlijk nooit meer op dezelfde manier naar "chowder" (jaja, die ene soep) kijken. En zoals gewoonlijk is mijn geld afgeperst door Sephora dus er komt binnenkort weer een mega-shoplog. Ook meegenomen: een paar Uggs en een sexy setje van Victoria Secret (Candiiiiiiiiice!!! =*_*=)

Photobucket

Foto van mijn buit gemaakt in de befaamde "Cheesecake Factory", de plek waar eindelijk vreede heb gesloten met de grootte van de Amerikaanse etenporties, toen ik ipv van een  mojito een emmer rum kreeg met daarin een paar eenzaam drijvende muntblaadjes. Laten we zeggen dat de rest van mijn dag supergezellig verliep - en dat voor maar 10 dollar!

Photobucket

En een kleine teaser van wat jullie te wachten staat, hehehehe

6 comments:

  1. HalLOOOWWWWW ik kan niet wachten, ben nieuwsgierigggggggggggg :D

    ReplyDelete
  2. Boston... waaauw! En je aankoopjes <3 Sephora is idd evil.... :P

    ReplyDelete
  3. Waaauw, dat is pas een shopbuit!

    ReplyDelete
  4. Haha, ach in dollars lijkt alles goedkoper ;)))

    ReplyDelete
  5. Zoo dat is een grote schat aan producten zeg! Ben benieuwd. Welkom terug!

    ReplyDelete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket