Sunday 27 November 2011

Random Sunday Swatches: Guerlain Rouge Automatique Lipstick: #120 "Coque d'Or"

***
Photobucket

Jaaaaaaaa, de "RSS" (oftewel "Random Sunday Swatches") zijn terug!!! Tijdens mijn blitz-bezoek aan Douglas  (moest nog wat dingetjes hebben en gelukkig had ik nog kadobonnen over van mijn verjaardag!) kreeg ik een tester mee van Guerlain Rouge Automatique lippenstift in de tint "Coque d'Or". Ik ben geen vaste lippenstiftgebruiker en al helemaal geen fan van rode kleur, maar gratis tester is gratis tester, toch? ^___- En let aub niet op de verschikkelijke conditie van mijn lippen op de swatches, ze zijn laatste tijd gewoon altijd uitgedroogd -_-

 #120 "Coque d'Or" is een sappige rode kleur met een goude shimmer, ik vind het zelf een "kouden" tint rood met een blauwe ondertoon, maar mensen zijn niet met me eens ^___^ Zij vinden het gewoon rood. De shimmer is subtiel en geeft een prachtige, niet overheersende glans. De kwaliteit van deze Guerlain reeks is geweldig!! Ik wist niet dat lippenstiften zo hydraterend kunnen zijn! "Coque d'Or" blijft heel lang zitten en zelfs aan het eind van de dag zie je een tintje op de lippen (het lijkt alsof deze lippenstift intrekt als een soort "stain"). De intensiteit van de kleur kan je makkelijk varieren, dat is zeker een pluspunt.

Photobucket Photobucket

Ik vind het jammer dat ik een tester meekreeg in de kleur die ik gewoon nooit draag ^____^"" Rouge Automatiques" zijn fantastisch en wat zou ik graag een testertje willen hebben uit hun "nude" palette! Deze Guerlain lippenstiften kosten namelijk 33 euro (bij Douglas), en dat vind ik persoonlijk te veel aangezien ik in mijn dagelijkse routine bijna altijd voor een gloss kies. Maar de echte liefhebbers zouden er vast anders over denken.

No comments:

Post a Comment

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket