Friday 9 December 2011

Chanel Le Vernis Spring 2012

***
Photobucket

Brrrrrrrrr... Het is zo koud en grauw buiten, dat ik al twee dagen achter elkaar naar de voorjaarscollecties zit te staren - ik heb het gehad met winter, ik heb weer zin in lente! Chanel heeft mij in ieder geval weer kunnen overtuigen met hun lakjes voor voorjaar 2012 "Les Harmonies de Printemps". Eindelijk een eye-candy na een teleurstellend 2011, toen ik er meestal zoiets had van "meh".

De drie nieuwe kleuren zijn:
#533 "April" - bosbes/pruim
#535 "May" - Barbie-roze
#539 "June" - pastel-oranje <- Yesh, I want! ^_____^

P.S. OMG, die namen echt, haha! "May", "April" and "June"? Well, thank you, Captain Obvious!

3 comments:

  1. 535 en 539 WAUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

    how ik haat het om zo lang te moeten wachten :(

    ReplyDelete
  2. May & Jun <3 Nou heb ik ook zin in voorjaar!!

    ReplyDelete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket