Sunday 22 April 2012

Random Sunday Swatches: Dior Addict Extreme

***
Photobucket

Dior Addict Extreme is de volgende generatie van Dior Addict-lijn voor de mensen die toch wat meer pigment in hun lippenstift willen. De eerste Dior Addicts volgden de trend van semi-transparante ultra-glossy lippenstiften met verzorgende eigenschappen van een lipbalm (Burberry Lip Mists en YSL Volupté Sheer Candy's horen ook in dit rijtje). De nieuwe Addicts Extreme hebben voor mijn gevoel een mattere finish (ik ben niet zo goed in namen, heet dat satijn? Bij bepaalde verlichting zien ze er zelfs mat uit) en zijn intenser van kleur en minder transparant. Ook zeggen mensen dat ze minder verzorgend zijn dan gewone Addicts. Dit zijn vijf kleuren die ik heb geswatched:

- #476 "Plaza" - pop-roze met een vleugje fuchsia
- #536 "Lucky" - pop-roze met een vleugje koraal
- #316 "Incognito" - "tea rose", beige met een roze ondertoon
- #339 "Silhouette" - oranje roze
- #667 "Avenue" - "rozenhout", warm donkerroze/bruin

Dior Addict Extreme's zijn verkrijgbaar voor 31 euro bij Douglas

Photobucket

 Photobucket
 
Photobucket
Foto's zonlicht, kunstlicht en daglicht 

10 comments:

  1. pretty!! lekker zomers zo. ik heb er ook een, heel fijn in gebruik ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ja, jij hebt "Riviera" =)) Staat je echt heel mooi! Die kon ik niet swatchen, want die was op =)

      Delete
  2. Prachtige kleurtjes! Ik wil er ook nog wel één!

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) Ik ben zelf meer fan van de "oude" Addicts, die bieden meer verzorging voor mijn uitgedroogde lippen

      Delete
  3. Ik heb er hier ook vier van, komt nog een blogpost van! Kan ze wel niet vergelijken met de gewone Addicts, want die heb ik niet. Vind ze alvast zalig!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeeeeey!! Ik wacht vol spanning op je post ;)

      Delete
  4. Oh van mat hou ik niet zo op de lippen maar de nude kleur ziet er wel leuk uit! Ze doen me qua vorm aan getinte lipbalms lijken dus ik had meer shine verwacht denk ik :d xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, vergeleken met Burberry of gewone Addicts zijn ze idd anti-glans, dat was voor mij ook een beetje een afknapper, ik hou meer van glossy ;)

      Delete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket