Saturday 23 October 2010

Bobby Brown Workshop

***

Het was echt supertof! Onder genot van champagne en met behulp van fantastische Bobby Brown meiden gingen we aan het werk met de verzorging en make-up producten van de succesvolle visagiste.



De workshop volgde de 10-stappen plan van Bobby Brown:
1) Corrector/Consealer
2) Foundation
3) Powder/Bronzer
4) Blush
5) Lipstick/Gloss
6) Lip Liner
7) Brows
8) Eye Shadow
9) Eye Liner
10) Mascara



Ik was vergeten om een foto van mezelf te maken, maar dit is dus het resultaat op papier (ik deed echt heel erg mijn best om het na te tekenen, haha). Bovendien heb ik paar belangrijke tips opgepikt over blushes en eyeliners. Dat blush gelijk moet zijn aan de kleur van je lippen wist ik bijvoorbeeld niet.

En een paar eigen observaties:
- Breng de consealer nooit direct na de oogcreme op, het gaat klonteren.
- Bobby Brown foundations zijn niets voor mij ^______^
- Wenkbrauwenborsteltjes zijn underrated
- Shimmerbricks horen alleen maar op de jukbenen ^_^

Na de workshop hadden we nog een beetje tijd om rond te neuzen in de corner.


De buit: Sheer Color Gloss Black Chocolate uit de Black Velvet collection (Black Velvet oogschaduw was al uitverkocht, neeeeeeeeeeeeeen T_T) en Long Wear Gel Eyeliner in Ink Black. De lipgloss ziet er heftig uit, maar op de lippen is het bijna doorzichtig (zie swatches).


Zo ziet het eruit op de lippen

Sheer Color Gloss Black Chocolate (zonder flits/met flits)

De workshop kostte 25 euro bij de Bobby Brown corner in de Bijenkorf in een vorm van een kadobon die je na de afloop kon verzilveren voor een BB product. Plus hebben we een voucher gekregen voor een gratis make-up sessie (ik doneer die aan mijn moeder).


3 comments:

  1. Klinkt leuk zo'n workshop!

    ReplyDelete
  2. Oh wat klinkt zo'n workshop heerlijk.
    En over bobbi brown foundations: Nou mooi! Weer iets wat je van je lijstje kan schrapen. Scheelt weer wat euro's. :)

    Wel jammer dat die lipgloss uiteindeljk transparant wordt. Maar dat is het product zelf. :) Persooniljk houd ik daar niet van. :D

    ReplyDelete
  3. daar zou ik ook wel eens heen willen, mooie gloss x

    ReplyDelete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket