Thursday 7 October 2010

Chanel Holiday Collection: Les Tentations de Chanel

***
Pics by Temptalia

Ik weet het niet, dit zegt mij geen "Party" of "Glamour" -_-. Het feestdagengevoel dat de kerstcollectie van Guerlain bij mij opriep vind ik niet terug als ik naar Chanel kijk. Oogschaduw pallette? Is het niet gewoon "Kaska Beige"? Sowieso oogt deze bruin/beige combo te saai voor Oud-en-Nieuw, maar aangezien ik toch geen relatie kon aanknopen met Chanel quads (te weinig pigment en te droog) kan het me op zich niet zo veel schelen, hehe. Bij Chanel ben ik meestal op zoek naar de mooiste nagellakken, maar Pulsion is ook een teleurstelling. Past fuchsia niet beter bij de zomercollecties? En de re-issue van Particuliere voor Europa is ook ontzettend booooooooring... Algeheel heb ik bij deze collectie het gevoel dat wij het allemaal eerder hebben gezien, en van Chanel verwacht je toch meer wow-effect.

No comments:

Post a Comment

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket