Friday 30 March 2012

Illamasqua Cream Blusher "Rude"

***
Photobucket

Een zeer lange tijd heb ik het overleefd zonder blush. Dat leek me echt zo'n nutteloos beauty-product: in plaats van een gezond bloosje had ik gewoon een mooie couperose en daar was ik heel tevreden mee, hehehe ^__^ Maar omdat ik opgegeven moment moe werd van zoveelste gloss, heb ik toch besloten om een paar producten uit een voor mij onbekend segment te ontdekken. Mijn keuze viel op een creme-blush van Illamasqua, het Engelse professionele make-up merk, in de tint "Rude".
Ten eerste een paar woorden over de verpakking en de vormgeving, die zijn heel erg strak en cool. De kleine "druppeltjes" aangebracht op de toplaag van de blush lijken op een ochtenddauw, heel tof bedacht! "Rude" is een warme perzikroze tint, die lekker veilig is en was daarom ook een perfecte kandidaat voor mijn experimenten. De textuur is heel licht, het is bijna geen creme, maar een gel met een "natte" finish. Geen glitter, geen shimmer, gewoon een "bedauwd" glansje. Illamasqua is eigenlijk bekend om hun supergepigmenteerde, diva-makeup, maar deze "Cream Blush" is alles behalve dramatisch, het is heel makkelijk te blenden (ik doe het gewoon met de vingers) tot een hint van kleur op je wangen. Je kan de kleur verder prima opbouwen met een kwast, maar ik vind juist zo'n subtiel perziktintje het mooist. 
Kortom, ik ben nog steeds geen frequente blushgebruiker, maar Cream Blushers van Illamasqua zijn zeker een hele mooie aanwinst voor elke colletie!

Illamasqua Cream Blusher Rude is verkrijgbaar op de Illamasqua website voor 19,73 euro

Photobucket

Photobucket

En een onverantwoord grote foto met swatches (tja, ik weet ook niet waarom)

Photobucket
In het midden: blush extra dik opgebracht, een duidelijke warme perzikroze kleur, links en recht: blush geblend, zie de prachtige "vochtige" finish.

En nog meer inmpressie foto's... La-la-laaaaa-laa...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

6 comments:

  1. ik vind het echt een prachtige blush!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben echt superblij met de textuur, ben niet zo van poeders =)

      Delete
  2. waauwwww die kleur!! denk je dat het ook mooie staat bij een bruine huid? Of is het daar te licht voor?
    EN JEEJ JE BENT ER WEERRR :D
    MISSED YOU xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik weet niet of dit helpt, Tempatlia heeft looks met de cream-blushes op een getinte huid:

      http://www.temptalia.com/illamasqua-seduce-cream-blush-review-photos-swatches
      http://www.temptalia.com/illamasqua-rude-cream-blush-review-photos-swatches

      Delete
  3. suuuuuuper pretty!!! het begint altijd met een blush.... voor je het weet heb je meer blushes dan lippenstiften... (eigen ervaring :P)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, nee, hier blijft het voolopig bij ;) Ik denk dat ik meer een bronzer-girl ben ;)

      Delete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket