Tuesday 3 August 2010

Bobby Brown Extreme Party vs Yves Saint Laurent Everlong

***

De strijd tussen twee zwarte mascara's is begonnen! Eeuwenlang heb ik de YSL Everlong gebruikt die alles deed wat ik wilde, met als een minpuntje - het droogde uit als een gek! Na mijn fiasco met HR, durf ik niet zo snel andere mascara's te kopen, maar deze BB Extreme Party heb ik als tester mee gekregen. ^_^ Deze test gaat puur om de look en niet de prijs of houdbaarheidsdatum, op naar de foto's (links - BB, rechts - YSL)! Bobby Brown krult de wimpers beter, maar Everlong maakt ze inderdaad langer. Ik denk dat de eerste beter past bij iemand met lange wimpers die meer volume wil en de andere bij iemand zoals ik, met veel wimpers die helaas heel kort zijn -_-"



Links: BB Extreme Party Mascara, rechts: YSL Everlong Mascara. Voorlopig ga ik voor Bobby Brown ^____^


No comments:

Post a Comment

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket