Sunday 29 August 2010

Confessions of the beauty shopoholic: Rotterdam

***


Gevist bij Douglas Rotterdam (ik ben van mening dat konsultanten bij parfumerieen binnekort een verouderd begrip worden, lang leve de beautyblogs!!)

- Marlies Möller Luxury Vitality Delight Vitamin Mousse


Een alternatief voor alle haarserums die parabenen of olie als basis hebben, deze luchtige mousse maakt het haar glanzend maar niet vet. Vol met keratine en vitamines (staat op het pakje ^_^), maar is toch niet genoeg om die droge puntjes te verzorgen. Ik moet het nog verder testen, maar voorlopig denk ik niet dat ik het nog een keer zal kopen.

- Tweezerman
Roze pincet! Moeilijk om kwijt te raken ^___^

- Bobby Brown Lip Gloss Buff
Deze lipgloss van Bobby Brown heb ik toch gekocht nadat ik de sample aan mijn moeder heb gegeven. De tint Buff ziet er misschien uit op swatches (het heeft presies dezelfde kleur als de lippen zelf), maar geloof me, in combinatie met getinte huid (wil nog steeds niet geloven dat de zomer afgelopen is, haha) creert direct een sappige look ^^ Het enige wat me stoort is een heel stom borsteltje. Het is onhandig en ziet er goedkoop uit - harde plastic die na een tijdje alle kanten op gaat uitsteken, het is tenslotte geen lipgloss voor 2 euro.

- Chanel Aqualumiere Gloss Party Red (65)
Het ziet er heel erg rood uit in de tube, maar het geweldige aan deze gloss is dat het gewoon een hele doorzichtige, glossy tint zonder enige shimmer (precies wat ik zocht). Is gelukkig veel subtieler dan de rode lippenstift want die past helemaal niet bij mijn gezicht. Toch bewaar ik het voor de volgende vampierenparty!

Bobby Brown Lip Gloss Buff & Chanel Aqualumiere Party Red

- Chanel Le Vernis Particuliere (505)
Binnenkort ga ik al mijn Chanellakjes swatchen, dus stay tuned! Over deze kleur uit Voorjaar 2010 collectie kan ik zeggen dat het tussen cacao en grijs ligt, leuk voor de herfst (hoe ironisch)!

2 comments:

  1. Leuke koopjes! Een Tweezerman staat ook nog op mijn verlanglijstje.

    ReplyDelete
  2. Ben vooral blij met BB lip gloss, ondanks het borsteltje =)))

    ReplyDelete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket