Tuesday 3 August 2010

Confessions of the beauty shopoholic: Manchester

***
In Engeland ken ik maar een woord: Boots ^______^ "Boots" is een grote engelse apotheek-drogist lijn, lijkt op "Etos"maar dan beter. Hier zijn mijn laatste aankopen:



De primers:
- Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Volgens velen de beste oogschaduwbasis ooit! Dus ik moest het uittesten ^_^

- Smashbox Photofinish Light Foundation Primer
Een navolging van de cult Smash Box Photofinish, een van de beste lichtreflecterende primers voor de fotoshoots. Ik heb nog nagevraagd wat het verschil is met de origineel, de SA zei geen.

- Urban Decay All Nighter Long-lasting Makeup Setting Spray
Geen primer, maar een geweldige uitvinding: een spray die ervoor zorgt dat je make-up de hele nacht (en dag) blijft zitten ^_^ (zij beloven 14 uur!!)


Origins
- Dr Andrew Weil for Origins Mega-Mushroom Skin-Calming Face Mask
Een masker voor gevoelige huid die veel last heeft van de vijandige omgeving (airco, zon, enz.). Hoort te kalmeren, hydrateren en de natuurlijke defensie van de huid op te bouwen. Te gebruiken: 2 keer per week.

2 samples van Dr Andrew Weil for Origins Mega-Mushroom Skin Relief Advanced Face Serum
Gratis meegekregen ^_______^



Misc.
- Vichy Eau Thermale
Mineraalwater van Vichy, omdat ik bijna nooit (behalve onder de douche) mijn gezicht met kraanwater was.

- Chanel Le Vernis Black Velvet (430)
Gevonden in Selfridges in Londen, maar hoort toch een beetje bij Manchester. De (door mij ^^) felbegeerde nagellak van Chanel uit Paris-Shanghai collectie!! Woot-woot!!! =^_^= Swatches volgen!



- Lee Stafford Hot Shots 2 Minute Miracle Repair Self Heating Conditioning Treatment
Een zelfbehadeling voor je haar met olieen en keratine die zichzelf verwarmt op je hoofd. Ik ben benieuwd...

No comments:

Post a Comment

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket