Sunday 22 August 2010

The WIN and FAIL of the month: August

***


FAIL - Mane 'n Tail Herbal Gro Leave-in Therapy. Conditioner met olijfolie, kruiden en keratine. Het is gewoon niet het product voor mijn veel te dun haar. Als leave-in (dus na het wassen met shampoo) is het veel te zwaar, mijn haar voelde snel vettig en vies aan, ik heb het ook geprobeerd als een masker voor het wassen, maar het werkt gewoon niet. Zal denk ik veel beter past bij aziatische haren.

WIN - Urban Decay All Nighter Long-lasting Makeup Setting Spray. Wow! Het werkt echt, ik heb het nog niet met het uitgaan geprobeerd, maar ik zag echt dat de make-up veel langer bleef zitten als ik het 's ochtends op mijn gezicht sprayde! En mijn gezicht zweette veel minder dan normaal! Een 10 uit 10!

1 comment:

  1. Leuke rubriek! Ik ken beiden producten niet, maar vettig haar is een goed reden om iets een fail te vinden.

    ReplyDelete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket