Monday 20 December 2010

La Prairie Cellular Treatment Rose Illusion Line Filler review

***

Pic by La Prairie

Beschrijving van La Prairie
"Geef uw huid een perfecte uitstraling met deze snel werkende basis voor uw make-up. Door de anti-agingwerking wordt uw huid glad, stralend en rimpelvrij met een mooie rozige gloed. De formule is gebaseerd op geavanceerde collageentechnologie met bestanddelen uit de zee. Fijne lijntjes en rimpeltjes worden “opgevuld”, waardoor ze vervagen. Tegelijkertijd worden door lichtreflecterende polymeren en optische lichtverspreidende bestanddelen oneffenheden gecamoufleerd. De teint wordt geëgaliseerd. Deze lichtroze gel is de perfecte basis voor uw make-up."

Vraag niet waarom ik deze primer heb gekocht, het was een moment van waanzin. Want niets anders kan verklaren waarom ik opeens 100 euro ging neertellen voor iets wat ik niet eens eerst uitgebreid getest heb T_T En ja, het is een primer, maar lang niet de beste van wat er op de beauty-markt verkrijbaar is en al helemaal niet in zijn prijscategorie. De Rose Illusion line filler is een roze gel-achtige substantie die een beetje vet aanvoelt zelfs als je heel weining op je huid smeert. La Prairie belooft dat het de kleine rimpeltje opvult en je gezicht voorbereidt voor foundation en powder. Dat opvuleffect heb ik eerlijk gezegd niet gemerkt, net als een feit dat mijn foundation langer dan normaal bleef zitten. En dat terwijl dit spul vol zit met siliconen! Ook zag ik niet dat het mijn huid "glad en stralend" werd. Conclusie: zonde van het geld. Van La Prairie of andere luxe merken verwacht ik toch een wow effect: een perfecte canvas voor de volgende make-up producten, maar het enige wat Rose Illusion doet is mijn gezicht meer laten zweten -_-''
Het valt me op dat ik een soort liefde-haat relatie heb met La Prairie, van sommige producten wil ik bijna gillen van vreugde, zo goed zijn ze, bijvoorbeeld de "Anti-aging Stress Cream". Van andere word ik alleen maar depressief (een steen richting "Cellular Revitalizing Eye Gel" -.-). Mijn advies is in ieder geval: een product eerst goed testen (en altijd een verkoper om een tester vragen, zelfs als zij doen alsof die testers hun persoonlijke eigendom zijn) en dan pas betalen, vooral als het om luxe merken gaat die veel geld kosten. En voor een betere primer wendt uw voeten naar Smashbox Photo Finish of MUFE HD-lijn ^_________^


8 comments:

  1. Zo jammer dat je daar zoveel geld voor hebt betaald! Hij ziet er nochtans wel leuk uit, zo roze.

    ReplyDelete
  2. Ik heb het al aan een vriendinnetje gegeven, zij heeft minder rimpels en dat vette vond ze ook leuk =)))

    ReplyDelete
  3. Jammer dat hij niet goed werkt bij jou! Hopelijk is je vriendin er wel blij mee.

    De Smashbox Photo Finish is wel heel goed, heb ik zelf al getest :-)

    ReplyDelete
  4. Ik heb de "light" versie en ben er ook heel blij mee =)) Maar wil de klassieke versie ook uittesten =))

    ReplyDelete
  5. Aaaiii, wat jammer dat hij niet zo fijn werkt. :( En dat voor zo'n berg geld. Ik geloof niet dat ik dat ooit zou neerleggen voor een primer. :/

    ReplyDelete
  6. Ik zweer het, ik had een black-out!! =)))) Het is de schuld van La Prairie, zij hebben mij behekst =)))

    ReplyDelete
  7. Wat zonde :|
    Fijn dat je het meedeeld! :D
    Zo weten we waar we ons vanaf moeten blijven houden (A)

    ReplyDelete
  8. "I try stuff so you don't have to" (c) ^____^

    ReplyDelete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket