Friday 5 November 2010

Natura Siberica hand- en voetenverzorging

***

(Van links naar rechts: Natura Siberica Active Organics verzorgende anti-age handcréme, lichte hydraterende handcréme en een voetencreme

In deze post wil ik graag hebben over Russische huidverzorgingslijn "Natura Siberica". Het merk claimt dat ze alleen maar natuurlijke ingredienten gebruiken voor hun producten: echte siberische kruiden en organische essentiele olieen. Zelf kan ik moeilijk geloven dat er zoveel planten groeien in Siberie dat je daar een massale productie van crémes, shampoos en conditioners mee kan beginnen, maar ik geef ze een voordeel van een twijfel ^______^

- Natura Siberica Anti-age verzorgende handcréme met gingseng en Altai kamilleextract en vitamines A, C en E
Niet scrikken van die "anti-age" gedeelte, het is gewoon een hele fijne créme, die snel intrekt, voedt en hydrateert zonder plakkerig te zijn. Omdat ik in het lab werk en dus vaak mijn handen moet wassen is het belangrijk dat mijn huid beeschermd blijft, daarom gebruik ik crémes met een steviger textuur dan normaal.

- Natura Siberica Hydraterende handcréme met Siberische cedermelk, lijnzaadolie en vitamine E
Lichter dan het anti-age variant, is dus prima voor een dagelijks gebruik en een niet te droge huid.

- Natura Siberica voeten creme voor dagelijke verzorging, voeding en hydratatie met Siberische zuurbes en kattenstaartamarantolie.
Een degelijke voetencréme. Het doet je voeten niet minder zweten, maar maakt ze wel lekker zacht.

Dit merk is niet in Nederland of online te koop, maar als je zoals ik geinteresseerd bent in verschillende producten uitproberen en toevallig in Rusland bent, dan zou ik deze crémes zeker aanraden. Ze hebben een goede textuur en een fijne geur, (niet natuurlijk, maar wel subtiel) trekken snel in, verzorgen je ledematen en zijn helemaal niet duur. ^_______^


2 comments:

  1. Ik had er nog nooit van gehoord, maar aangezien je het hier niet kan krijgen is het best logisch :-)

    ReplyDelete
  2. In Rusland is het ook best nieuw =) Misschien moet ik het gaan importeren naar Benelux =))

    ReplyDelete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket