Sunday 30 January 2011

Benefit Moon Beam

***
Photobucket

Ik heb het in mijn posts vaak over Benefit Moon Beam en het was zelf een keertje een "Fuck Yeah of the Month", dus ik dacht dat het tijd was om een review te schrijven over dit fantastisch product =))

Benefit Moon Beam is een vloeibare highlighter. Het bevat lichtsreflecterende deeltjes en wordt dus aangebracht op de gezichtsdelen die geaccentureerd moeten worden (zeg maar visueel "naar voren" moeten worden gebracht): jukbenen, zone onder de wenkbrauwen en de cupidoboog. Je kan het gebruiken op de blote huid, onder/op de foundation of zelf klein beetje mixen met primer of foundation voor een subtiele glanseffect over het hele gezicht.
Wat ik zo leuk vind aan Moon Beam is dat het een soort "natte parelmoer" effect geeft op de huid, ik heb geen ander product met dezelde werking. Het is niet geschikt voor mensen met een bleke huid met een roze ondertoon, maar in combinatie met een gele ondertoon geeft het een hele mooie gouden glow. Ik beschouw dit product als een "must-have" ^_^.
Het merk Benefit is verkrijgbaar in de Sephora van de V&D, maar ik weet helaas niet meer hoeveel Moon Beam kostte. Volgens mij was het iets tussen 10 en 20 euro voor 30ml van het spul, en aangezien het superzuinig is in gebruik vind ik het een redelijke prijs ^^



6 comments:

  1. Wauw het ziet er echt heel mooi uit!
    ik dacht eerst dat het nagellak was hahaha
    je ziet ook echt zo'n parelmoer glans inderdaad!

    ReplyDelete
  2. Mooie glans inderdaad! Benefit komt heel vaak met van die leuke producten vind ik, alleen soms wel wat te prijzig voor mij.
    xx

    ReplyDelete
  3. @Loes: Hihi =))
    @Myrte: Ik vind het ook af en toe te duur, voor zo'n prijs koop ik liever Chanel of Guerlain. Maar Moon Beam is geweldig =))

    ReplyDelete
  4. Sephora heeft ook een soort gelijke highlighter in een potje. Vraag me eigenlijk af in hoeverre dit een dupe daarvan is :P

    ReplyDelete
  5. @PinkFairy: Hmmm... Misschien moet ik het ook ff checken =))

    ReplyDelete
  6. Wauw ziet er mooi uit zeg :D
    En haha ik dacht eerst ook dat het een mooie nagellak was ^^

    ReplyDelete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket