Saturday 25 September 2010

Check-list: my foundation primers

***

Van links naar rechts:
- MAC Prep+Prime Face Protect SPF 50
Eigenlijk heb ik deze nooit als een foundation primer gebruikt, haha! Dit is een perfecte zonnebrandcreme voor het gezicht: het heeft een hoge SPF (wat tegelijk het licht reflecteert en je gezicht laat stralen), is niet plakkerig of vet en hydrateert ook een beetje. Als je geen droge huid hebt, kan je het tijdens de warme dagen als vervanging voor de dagcreme gebruiken. Ook heeft deze primer een steviger textuur in vergelijking met de andere drie.

- Smashbox Photo Finish Light
Deze heb ik gekocht omdat ze geen"gewone" Photo Finish hadden in Manchester (sob-sob-sob). Smashbox Photo Finish is eigenlijk een legendarische primer die ik nog steeds wil uitproberen. Het wordt gebruikt door professionele visagisten en ze zeggen dat geen enkele primer je gezicht zo mooi maakt voor de fotos. Reviews op het Net meldden dat Photo Finish Light ongeveer hetzelfde effect heeft maar beter past bij een vettere huid (het effect is wel minder omdat het lichter is) . Ik heb het een paar keer gebruikt met het uitgaan maar ik heb geen fotos om te kunnen checken of ik toen goddelijk eruitzag of niet, haha ^___^ Maar het is inderdaad een heel fris product in een vorm van een witte vloeistof.

- Make Up For Ever HD High Definition Primer
Deze vind ik heeeeeel erg goed ^___^ Het maakt je huid egaal en glad, het is gewichtloos en consealt je porien zonder ze te verstoppen.. Ik gebruik het in de combinatie met een druppel van Benefit Moon Beam voor een extra glans. MUFE HD primer is ook het meest waterig van de drie.

Welke vind ik het leukst? Dat weet ik nog niet. Ik hou heel veel van het MUFE HD primer effect, maar Smashbox heb ik nog niet zo vaak gebruikt om daar echt een mening over te vormen

No comments:

Post a Comment

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket