Friday 3 September 2010

"I Love... Vanilla & Ice-cream" Body Butter review

***
Ik ben echt makkelijk als het gaat om het body lotions/butters uitkiezen (gezichtscreme is een totaal andere verhaal!!! *EVIL MODE*), de enige criteria zijn de geur en dat de spul het niet erger maakt ^__^ Laatst was ik weer op jacht naar een lotion/olie/boter om mijn benen in te smeren na het scheren en mijn oog viel op "I love... vanilla & ice-cream" body butter uit de "I love..." lijn. Ik hou heel veel van ijsjes en mijn vanille-obsessie-vlam is nog lang niet gedooft dus het potje was zo aangeschaft ^^
Wat zou ik erover zeggen... Het ruikt inderdaad naar vanille ijs, jeeeeeeuj! Je wil direct een lepel pakken en alles opeten, haha. De textuur is romig en "zwaar" maar het laat geen vette sporen achter. Hydratatie? Tja, het bestaat voornamelijk uit paraffine en glycerine (vitamine E staat er bijna als laatste), dus het gaat niet zo zeer om het bevochtigen ^^ maar om het vormen van een laagje op de epidermis dat het verlies van water tegenhoudt. En de kokosolie is altijd lekker! Ik heb geen last van een droge huid op mijn lichaam, dus ik ben heel tevreden (vanille.........)

"I Love... Vanilla & Ice-cream" body butter is verkrijgbaar bij Douglas voor 5,35 euro (of voor 35 cent als je met de beauty check komt, hihi ^^)


1 comment:

  1. Mmm, vanille, I like!

    Ter info voor je Belgische lezers, ze verkopen dit in de Di :-)

    ReplyDelete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket