Saturday 18 September 2010

Essie Rock The Croc review + swatches

***
Deze mini-nagellak kreeg ik mee met augustusnummer van Britse Tatler. Van Essie heb ik toen nog nooit gehoord, maar Tatler schreef dat Madonna en Sienna Miller grote fans zijn van dit merk ^^
"Rock the Croc" is wat mij betreft het ultieme kleur voor de herfst: bloedrode creme. Ik hou niet van rood, maar deze nagellak heeft diepte en karakter. Het speelt met licht: wijnrood in de schaduw en scharlakenrood in de zon, oranje en bruine nuances afhankelijk van hoeveelheid lagen. Twee coats zijn al genoeg voor een goede dekking, 3 voor extra diepte. Ik ben een sukkel wat betreft het aanbrengen (net als met eyeliners), dus ik kan niet zo veel zeggen over de eigenschappen van het kwastje, maar de nagellak zelf is precies goed niet te dik en niet te dun, textuur lijkt op die van Chanel le Vernis.
De swatches zijn niet echt netjes (let maar niet op de lelijke nagels, zoals ik al zei, ik zuig in het aanbrengen van vloeibare substanties), maar de kleur weergave is ok ^_______^

"Rock the Croc": daglicht + flits en een gewone flits


"Rock the Croc" in gewone daglicht en in de zon


No comments:

Post a Comment

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket