Sunday 19 September 2010

Disney Couture

***
Toen ik the Simpsons Go to Paris with Linda Evangelista zag (Het is geniaal! Geniaal! Vooral Homer als Lagerfeld's minion ^________^) heb ik snel even "Duckstad Fashion Week" ingescand uit het mei issue van nederlandse Elle.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Als ik de twee "fotoshoots" moet vergerlijken dan ga ik voor de Simpsons, zij hebben gewoon meer stijl. Met Disney heb ik toch het gevoel dat ze te hard hun nieuwe film "The Princess and the Frog" wilde promoten, ze zitten overal! En al die personages die helemaal niets te maken hebben met mode! Ik bedoel, speelgoed uit "Toy Story" en de zeven dwergen? Waar is de enige echte Disney fashionista - Cruella de Ville? ^______^ De perfecte Anna Wintour!
Maar ik moet zeggen dat Sonia en Nathalie Rykiel als twee verliefde heksen hilarisch zijn, en Versace eend zou ik wel als poster willen, hihi ^^


No comments:

Post a Comment

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket