Wednesday 15 September 2010

Confessions of the beauty shopoholic: Moscow

***
Toch vraag ik me af hoe sommige mensen het doen met maar 6 uur slaap per dag -_-"" Maar goed! Ik ben terug aus Moskau en natuurlijk heb ik wat spullen meegenomen ^_______^


- MAC Fabulous Felines Burmese Beauty Superslick Eye Liner Desires & Devices
Ik denk dat ik voorlopig alle eyeliners bezit die ik ooit in mijn leven nodig zou hebben ^_^" Desires & Devices is een hele mooi antiekgoud, met shimmer die ik niet helemaal kan plaatsen... Goud en zwart?

Natura Siberica is een russische kosmetische lijn met "natuurlijke "ingredienten" en siberische kruiden voor huid en haar


- Natura Siberica Anti-Age Badzout met Gingseng exract

- Natura Siberica Shampoo voor beschadigd en gekleurd haar (roze) en gevoelige hoofdhuid (groen) zonder SLS en parabenen


- Natura Siberica Active Organics Anti-Age Care en Every Day Moisturizing handcreme en voetbalm. Ik was eerder al heel tevreden over de anti-age handcreme, zijn "zware", romige textuur trekt het supersnel in en laat geen vetsporen achter. En de handen voelen langertijd beschermd en gehydrateerd!


- Moltobene Marine Grace Clay Pack
Moltobene is een Japans haarverzorgings merk voor alle mogelijke type haar. Deze kleimasker reinigt het hoofdhuid grondig zonder je haar daarbij te beschadigen. Wordt normaal gesproken gebruikt na de schampoo, maar mijne 3 dunne haartjes kunnen het niet aan, dus ik gebruik het voor het wassen met shampoo (houd het gewoon langer dan 20 minuten op uw hoofd). Bevat zeewater, zeeklei, algenextract, rozemarijnextract, haaienleverextract, vitaminen E, A, B5, B12.

No comments:

Post a Comment

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket